KKK | Omaking

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

  • E-Poe Tingimused

    • Valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi.
    • Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada.
    • Õige toode/tooted olemas, valige rippmenüüst avanevate valikute seast Teile sobilik postiteenus ning paki kättesaamise täpne asukoht.
    • Klikkige nupule "Kassa"
    • Järnevalt palun täitke lahtrid Tellija andmetega. Punaste tärnidega tähistatud lahtrite täitmine on kohustuslik, nende lahtrite täitmata jätmisel ei ole võimalik tellimust lõplikult kinnitada.
    • Samuti tuleb valida Teile sobiv maksmisviis sooritatud ostude eest. Valikus on Swedbanki, SEB-i, Nordea, Danske Bank-i ja LHV pangalingid, mis suunavad, nupul "Jätka" klikkides, Teid kohe nimetatud pankadesse makset sooritama;või kui soovite tellimuse eest tasuda mõnes muus pangas, siis valige "Pangaülekanne". Viimase puhul väljastame Teile arve Teie poolt antud e-maili aadressile. 
    • Lisaks tuleb veel täita kontrollkood, kui kood on raskesti loetav, saab seda uuendada, vajutades Uuenda kontrollkoodi; ja märkida lahtrisse, et olete tutvunud meie e-poe tingimustega.
    • Kui kõik vajalik on täidetud, siis klikkige nupul "Saada".
    • Tellimus saabub meile ning peale arve laekumist saadame kauba Tellija andmetes märgitud aadressile hiljemalt viie tööpäeva jooksul.
    • Postikulu on kulleriga 4,15 EUR, OMNIVA pakiatomaati saadetuna 3,00 EUR ning SmartPostiga 3,14 EUR  Eesti piires.
    • Tellimused üle 30 EUR-i on postikuluta!
    • Kõik Ritico OÜ külastanud kodulehekülge ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
    • Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
    • Lisainfot saate tööpäevadel kell 9.00 - 16.30 telefonil 7821248 või e-postiga info@ritico.ee.

     

  • KAUBA TELLIMINE OMNIVA KULLERIGA

    • Kaubad toimetatakse kohale esmaspäevast reedeni kella 8.00-20.00.  
    • Kui kulleril ei õnnestu Teiega kokku leppida (telefon ei vasta) kättetoimetamisaega üleandmise päevale järgneva kolme päeva jooksul, viiakse saadetis väljastamiseks postiasutusse.
    • Saajale edastatakse postisaadetise saabumise teade saadetise väljastuskoha ja aja kohta.
  • KAUBA TELLIMINE SMARTPOSTI PAKIAUTOMAATI

    • Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS-teatega uksekood.
    • Selle koodi abil saad paki SmartPOSTist kätte. Kõik on väga lihtne ja pakiautomaadi ekraanil on vajalikud juhised olemas.
    • Pakiautomaadis hoitakse Sinu pakki 7 päeva alates uksekoodi saatmisest.
    • Kokkuleppel SmartPOSTiga on Sul võimalik hoiutähtaega pikendada 7 päeva võrra.
    • SmartPosti pakiautomaatide laoetelu leiate sellelt aadressilt: www.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad
  • KAUBA TELLIMINE OMNIVA PAKIAUTOMAATI

    • Kauba saabumisel Omniva pakiautomaati saadetakse Teile SMS ja/või e-kiri.
    • Sõnumis on pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp.
    • Paki vastuvõtmiseks, mine pakiautomaadi juurde, sisesta uksekood ja saadki paki kätte.
    • Pakki hoitakse automaadis kuni 7 päeva.
    • Omniva pakiautomaat on avatud 24 tundi.
    • Omniva pakiautomaatide loetelu leiate sellelt aadressilt: https://www.omniva.ee/index.php?alias=asukohad

     

  • Kauba tagastamine

    • Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja raha tagastatakse teie kontole, väljaarvatud tellimisel tasutud transpordikulu. 
    • Tagastamisele ei kuulu postikulu, mille Ostja tasus toote tellimisel. 
    • Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult kasutamata tooteid.
    • Tagastatav kaup tuleb korralikult pakendada, kirjutada juurde lühidalt tagastamise põhjus ning kas soovite toodet vahetada või raha tagastamist.
    • Vahetuskauba ja tagastatava kauba saatekulud kannab Ritico OÜ. 
    • SmartPost - kauba tagastamine Smartposti pakiautomaadi kaudu on võimalik 14 päeva jooksul ostu sooritamise hetkest. Kauba tagastamiseks tuleb kaup korralikult pakendada ning peale märkida: "kauba saaja: Ritico OÜ, tel: 5172905 , kauba saatja: XXX, tel: XXX". Pakiautomaadis tuleb valida "kauba tagastamine" ning täita automaadi juhiseid. (Kindlasti on tarvis uksekoodi, millega te kauba kätte saite.)
    • Omniva kontor - kauba tagastamine Omniva kontori kaudu on võimalik 14 päeva jooksul ostu sooritamise hetkest. Kaup tuleb korrektselt pakendada ning saata aadressile Kirumpää, 65543 Võrumaa Võru vald ning kauba saajaks tuleb märkida Ritico OÜ. Kauba saatmisel tuleb pakkelehele märkida transpordi eest tasujaks Ritico OÜ, mis tingib selle, et teil ei tule tasuda täiendavaid transpordikulusid.
    • Omniva pakiautomaat - Pakiautomaati saab tagastada ka postkontorist väljastatud pakke. Tagastamiseks võtke tagastatav pakk ja minge lähima pakiautomaadi juurde. Valige ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“. Sisestage ekraanile SMS-ga/e-kirjaga saadud tagastuskood. Kleepige väljatrükitud aadresskaart paki pealmisele poolele (aadresskaart asub makseterminali all olevas sahtlis). Pange pakk avanenud kappi, sulgege uks ning kinnitage paki üleandmine vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“, soovi korral printige välja kviitung. Kui paki peal on korrektne vöötkood, siis piisab peale teenuse „Paki tagastus“ valimist ka ainult vöötkoodi skaneerimisest. NB! Pakinumbrit on võimalik sisestada ka käsitsi.

     

  • Tellimused üle 30 EUR-i on postikuluta!

  • Soov tasuda e-poe ostu eest pangaülekandega arve alusel.

    Üldjoontes on meie e-poes võimalik tasuda erinevate pangalinkidega. Juhul kui siiski soovite tasuda ülekandega arve alusel, palun võtke meiega ühendust - kirjutage info@ritico.ee või helistage 7821248