Korduma Kippuvad Küsimused

Müügitingimused

Veebipoe www.omaking.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Ritico OÜ (registrikood 10271378), asukohaga Kirumpää tee 8, 65403 Võrumaa, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tellimuse lõppsumma, mille saab tasuda pangalingi või PayPal’i makselahenduse kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning pakutakse välja ostjale sobiv alternatiivlahendus või tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Austria, Belgia, Hispaania, Holland, Iirimaa, Itaalia, Kreeka, Leedu, Luksemburg, Läti, Malta, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rootsi, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Soome, Taani, Tšehhi, Ungari, Ühendkuningriigid (UK), Šveits

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Välismaised saadetised jõuavad sõltuvalt riigist ostja määratud sihtpunkti 5-10 kalendripäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates paki füüsilisest kättesaamisest.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Sellisel puhul toimuvad kõik tagastamised kokkuleppel Veebipoega.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille prinditava vormi leiab siit: tagastusvorm ning lisada see tagastatavale pakile füüsiliselt juurde või kirjutada samasisuline e-mail Veebipoe meilikontole: info@omaking.ee. Veebipood teeb muuhulgas kõik endast oleneva, et garanteerida, et ostja saab tagastuslehe kaasa juba koos tellitud paki ning kaubaga.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse kinnitamine või ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@omaking.ee või helistada telefonil 78 21248

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info@omaking.ee või helistada telefonil 78 21248

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Ritico OÜ isikuandmete töötlemise põhimõtted

– Põhimõtetes kasutatavad mõisted

Veebipood – Ritico OÜ (registrikood 10271378, aadress Kirumpää tee 8, 65403 Võrumaa), kes töötleb isikuandmeid GDPR-i mõistes vastutava töötlejana kooskõlas antud Põhimõtetele;

GDPR – (General Data Protection Regulation) Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrus (EL)2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta;

Isikuandmed – igat laadi teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta;

Kasutaja – füüsiline isik, kes kasutab Veebipoodi ning sisestab sinna andmeid, et luua konto või sooritada vastavalt käesolevale müügilepingule ost;

Töötlemine – igat laadi isikuandmete või nende kogumitega tehtav automatiseeritud ja automatiseerimata toiming, sealhulgas nende kogumine ja õigustatud huvi alusel edastamine;

Veebileht – www.omaking.ee ja kõik sellega seotud alldomeenid

– Isikuandmed ja nende kogumine

Veebipood töötleb järgmisi andmeid: nimi; kontaktandmed (e-post, aadress, telefon); IP aadresside ja Küpsiste andmed.

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid, valitud isikustatud toodete suurusnumbrid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Lisaks müügilepingust tulenevatele andmetele ning nende delikaatsele vajaduspõhisele töötlemisele kogub Veebipood ise andmeid Veebilehe kasutaja käitumise ja tegevuse kohta vastavalt küpsiste kasutamise tingimustele, mis on nähtavad siit

Ilma isikuandmete töötluse põhimõtetega nõustumiseta ei ole võimalik Ostjal Veebipoes ostu sooritada ning iga müügilepingu jõustumine loetakse Ostja nõusolekuks isikuandmete töötlemise põhimõtetega.

Otseturundus

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirja jaluses toodud juhiseid.

Üldjuhised E-poe kasutamiseks
  • Valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi.
  • Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada.
  • Õige toode/tooted olemas, valige rippmenüüst avanevate valikute seast Teile sobilik postiteenus ning paki kättesaamise täpne asukoht.
    Klikkige nupule “Kassa”
  • Järnevalt palun täitke lahtrid Tellija andmetega. Punaste tärnidega tähistatud lahtrite täitmine on kohustuslik, nende lahtrite täitmata jätmisel ei ole võimalik tellimust lõplikult kinnitada.
  • Samuti tuleb valida Teile sobiv maksmisviis sooritatud ostude eest. Valikus on Swedbanki, SEB-i, Nordea, Danske Bank-i ja LHV pangalingid, mis suunavad, nupul “Jätka” klikkides, Teid kohe nimetatud pankadesse makset sooritama;või kui soovite tellimuse eest tasuda mõnes muus pangas, siis valige “Pangaülekanne”. Viimase puhul väljastame Teile arve Teie poolt antud e-maili aadressile.
  • Lisaks tuleb veel täita kontrollkood, kui kood on raskesti loetav, saab seda uuendada, vajutades Uuenda kontrollkoodi; ja märkida lahtrisse, et olete tutvunud meie e-poe tingimustega.
  • Kui kõik vajalik on täidetud, siis klikkige nupul “Saada”.
  • Tellimus saabub meile ning peale arve laekumist saadame kauba Tellija andmetes märgitud aadressile hiljemalt viie tööpäeva jooksul.
  • Postikulu on kulleriga 4,15 EUR, OMNIVA pakiatomaati saadetuna 3,48 EUR ning SmartPostiga 2,64 EUR Eesti piires.
  • Tellimused üle 30 EUR-i on Eestis pakiautomaati postikuluta!
  • Kõik Ritico OÜ külastanud kodulehekülge ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
  • Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
  • Lisainfot saate tööpäevadel kell 9.00 – 16.30 telefonil 7821248 või e-postiga info@ritico.ee.
Kauba tellimine Omniva kulleriga
  • Kaubad toimetatakse kohale esmaspäevast reedeni kella 8.00-20.00.
  • Kui kulleril ei õnnestu Teiega kokku leppida (telefon ei vasta) kättetoimetamisaega üleandmise päevale järgneva kolme päeva jooksul, viiakse saadetis väljastamiseks postiasutusse.
  • Saajale edastatakse postisaadetise saabumise teade saadetise väljastuskoha ja aja kohta.
Kauba tellimine Smartpost pakiautomaati
  • Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS-teatega uksekood.
  • Selle koodi abil saad paki SmartPOSTist kätte. Kõik on väga lihtne ja pakiautomaadi ekraanil on vajalikud juhised olemas.
  • Pakiautomaadis hoitakse Sinu pakki 7 päeva alates uksekoodi saatmisest.
  • Kokkuleppel SmartPOSTiga on Sul võimalik hoiutähtaega pikendada 7 päeva võrra.
  • SmartPosti pakiautomaatide laoetelu leiate sellelt aadressilt: www.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad
Kauba tellimine Omniva pakiautomaati
  • Kauba saabumisel Omniva pakiautomaati saadetakse Teile SMS ja/või e-kiri.
  • Sõnumis on pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp.
  • Paki vastuvõtmiseks, mine pakiautomaadi juurde, sisesta uksekood ja saadki paki kätte.
  • Pakki hoitakse automaadis kuni 7 päeva.
  • Omniva pakiautomaat on avatud 24 tundi.
  • Omniva pakiautomaatide loetelu leiate sellelt aadressilt: https://www.omniva.ee/index.php?alias=asukohad
Kauba tagastamine
  • Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja raha tagastatakse teie kontole, väljaarvatud tellimisel tasutud transpordikulu.
  • Tagastamisele ei kuulu postikulu, mille Ostja tasus toote tellimisel.
  • Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult kasutamata tooteid.
  • Tagastatav kaup tuleb korralikult pakendada, kirjutada juurde lühidalt tagastamise põhjus ning kas soovite toodet vahetada või raha tagastamist.
  • Vahetuskauba ja tagastatava kauba saatekulud kannab Ritico OÜ.
  • SmartPost – kauba tagastamine Smartposti pakiautomaadi kaudu on võimalik 14 päeva jooksul ostu sooritamise hetkest. Kauba tagastamiseks tuleb kaup korralikult pakendada ning peale märkida: “kauba saaja: Ritico OÜ, tel: 59059329 , kauba saatja: XXX, tel: XXX”. Pakiautomaadis tuleb valida “kauba tagastamine” ning täita automaadi juhiseid. (Kindlasti on tarvis uksekoodi, millega te kauba kätte saite.)
  • Omniva pakiautomaat ja (ELS) Kuller – Pakiautomaati saab tagastada ka postkontorist väljastatud pakke. Tagastamiseks võtke tagastatav pakk ja minge lähima Omniva pakiautomaadi juurde. Valige ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“. Sisestage ekraanile SMS-ga/e-kirjaga saadud tagastuskood (kulleriga saadud paki puhul skänneerige pakikaardi triipkood või sisestage pakikood käsitsi – selle puudumisel helistada 78 21248). Kleepige väljatrükitud aadresskaart paki pealmisele poolele (aadresskaart väljastatakse makseterminali all olevasse sahtlisse). Pange pakk avanenud kappi, sulgege uks ning kinnitage paki üleandmine vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“, soovi korral printige välja kviitung.
  • Kui paki peal on korrektne vöötkood, siis piisab peale teenuse „Paki tagastus“ valimist ka ainult vöötkoodi skaneerimisest. NB! Pakinumbrit on võimalik sisestada ka käsitsi.
  • tagastusvorm
Tellimused üle 30 euro on Eestis pakiautomaati postikuluta

Tellimused üle 30 euro on Eestis postikuluta

Soov tasuda e-poe ostu eest pangaülekandega arve alusel

Üldjoontes on meie e-poes võimalik tasuda erinevate pangalinkidega. Juhul kui siiski soovite tasuda ülekandega arve alusel, palun võtke meiega ühendust – kirjutage info@ritico.ee või helistage 7821248