Müügitingimused

Veebipoe www.omaking.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Ritico OÜ (registrikood 10271378), asukohaga Kirumpää tee 8, 65403 Võrumaa, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toote hinnale lisandub kohaletoimetamise kulu.

Kauba kohaletloimetamise kulu sõltub ostja asukohast ja tarneviisist. Kohaletoimetamise hind kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tellimuse lõppsumma, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Arveldamine toimub kõikide makseviiside puhul eurodes.

Eestis on võimalik tasuda järgmiste pangalinkide ja makselahenduste vahendusel: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, PayPal, krediit- või deebetkaart (MasterCard, Maestro, Visa, American Express), kohapeal sulas/pangakaardiga.

Lätis on võimalik tasuda järgmiste pangalinkide ja makselahenduste vahendusel: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, PayPal, krediit- või deebetkaart (MasterCard, Maestro, Visa, American Express). Ritico OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastame volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le, kes pakub Läti pangalingi makseid (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor).

Leedus on võimalik tasuda järgmiste pangalinkide ja makselahenduste vahendusel: Swedbank, SEB, Luminor, PayPal, krediit- või deebetkaart (MasterCard, Maestro, Visa, American Express). Ritico OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastame volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le, kes pakub Leedu pangalingi makseid (Swedbank, SEB, Luminor).

Soomes on võimalik tasuda järgmiste pangalinkide ja makselahenduste vahendusel: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki, PayPal, krediit- või deebetkaart (MasterCard, Maestro, Visa, American Express). Ritico OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastame volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le, kes pakub Soome pangalingi makseid (Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki).

Teistes riikides on võimalik tasuda järgmiste makselahenduste vahendusel: PayPal, krediit- või deebetkaart (MasterCard, Maestro, Visa, American Express).

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning pakutakse välja ostjale sobiv alternatiivlahendus või tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Sooduskupongide / Kinkekaartide kasutamine

Veebipoes on võimalik kasutada sooduskuponge. Sooduskuponge jagame erinevate sooduskampaaniate ajal kõigile huvilistele või loosime välja tarbijamängudes ja -küsitlustes osalejate vahel. Info sooduskupongide jagamise või loosimise kohta teeme avalikuks Veebipoes, sotsiaalmeedias või uudiskirja vahendusel. Loosimisel teavitame võitjaid personaalselt ja edastame neile personaalse sooduskupongi koodi e-kirja teel. Sooduskupongi kehtivuse aeg oleneb konkreetsest kampaaniast või tarbijamängust ja see on kampaaniatingimustes alati välja toodud.

Veebipoes on võimalik kasutada kinkekaarti, mis on eelnevalt Veebipoest soetatud. Kinkekaardil on personaalne kood, mida saab kasutada ainult kinkekaardi omanik. Kinkekaart kehtib 6 kuud kinkekaardi soetamise hetkest ja kehtivusaeg on märgitud kinkekaardile.

Sooduskupongi või kinkekaardi kood on võimalik sisestada Veebipoe ostukorvi lehel või kassa lehel “Kupongi kood” lahtrisse ja klikates nupule “Kinnita”. Sisestades kehtiva sooduskupongi või kinkekaardi koodi, kuvatakse ostukorvis ja kassa lehel nii sooduskupongi koodi kui saadava soodustuse suurust eurodes. Saadud soodustus arvutatakse maha tellimuse lõpphinnast.

Sooduskuponge ja kinkekaarte on võimalik kasutada ka meie esinduses, öeldes müüjale enne ostu lõplikku vormistamist suuliselt sooduskupongi koodi või esitades kinkekaardi.

Korraga saab kasutada ainult ühte sooduskupongi, mitme kehtiva sooduskupongi olemasolul tuleb valida neist üks ja kasutada seda soodustuse saamiseks. Kinkekaarti on võimalik kasutada ka koos kehtiva sooduskupongiga, mis annab täiendava soodustuse.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse järgmiste tarneviisidega:

DPD pakiautomaat või pakipood:
Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi

Itella Smartpost pakiautomaat:
Eesti, Soome

Omniva pakiautomaat:
Eesti, Läti, Leedu

DPD kuller:
Eesti, Läti, Leedu

Omniva kuller:
Eesti, Austria, Belgia, Hispaania, Holland, Iirimaa, Itaalia, Kreeka, Luksemburg, Malta, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rootsi, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Soome, UK, Šveits, Taani, Tšehhi, Ungari, Austraalia, Norra, Venemaa, Uus-Meremaa, Island, USA, Kanada, Jaapan.

DPD, Itella SmartPost ja Omniva pakiautomaati jõuavad saadetised eestisiseselt üldjuhul 1-2 tööpäeva ja teistesse riikidesse (Läti, Leedu, Soome, Rootsi) 2-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

DPD kulleri saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva (kaugemad külad kuni 4 päeva) jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Omniva kulleri saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti eestisiseselt 1-2 tööpäeva jooksul ja teistesse riikidesse 3-5 päeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates paki füüsilisest kättesaamisest.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui kaubaks on eritellimusel valmistatud tooted (nt sussid logoga “Armas ema”, “Parim isa” jne). Sellisel puhul toimuvad kõik tagastamised kokkuleppel Veebipoega.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, siis kaupa tagasi ei võeta ja/või ümber ei vahetata.

Kauba tagastamiseks ja/või ümber vahetamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning lisada see tagastatavale pakile füüsiliselt juurde või kirjutada samasisuline e-mail Veebipoe meilikontole: info@omaking.ee. Veebipood teeb muuhulgas kõik endast oleneva, et garanteerida, et ostja saab tagastuslehe kaasa juba koos tellitud paki ning kaubaga.

Kauba tagastamise ja/või ümber vahetamisega kaasnevad saatmiskulud kannab Veebipood. Tagastamisele ei kuulu saatmiskulu, mille ostja tasus toote tellimisel (v.a. defektse või valesti saadetud kauba korral).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, ostjalt lepingu alusel saadud tasu v.a saatmiskulu. Sooduskupongiga või kinkekaardiga ostetud kauba puhul reaktiveeritakse kauba tagastamise korral sooduskupongi või kinkekaardi kood ja pikendatakse selle kehtivuse aega 1 kuu võrra.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse kinnitamine või ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@omaking.ee või helistada telefonil +372 78 21 248.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info@omaking.ee või helistada telefonil +372 78 21 248.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.