Tagastamine

Kui tellitud kaup Sulle mingil põhjusel ei sobi, siis on Sul võimalus 14 päeva jooksul paki kättesaamise hetkest see meile tagasi saata ja/või välja vahetada. Tagastamisõigus ei kohaldu, kui kaubaks on eritellimusel valmistatud tooted (nt sussid logoga „Armas ema“, „Parim isa“ jne).

Kui oled kaupa kasutanud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on meil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks ja/või ümber vahetamiseks tuleb täita tagastusvorm ning seal ära märkida, kas soovid toote ümber vahetada teise mudeli, suuruse, värvi vastu või soovid raha tagastamist. Täidetud tagastusvorm lisa palun füüsiliselt tagastatava kauba pakki või saada see meie e-maili aadressil info@omaking.ee. Alternatiivina võid vormis nõutud info saata meile lihtsalt vabas vormis e-kirjana.

Kauba tagastamise kulud jäävad Sinu kanda, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Kauba ümber vahetamisel jäävad kauba tagastamise kulud samuti Sinu kanda ja uue kauba kohaletoimetamise kulud jäävad meie kanda.

Kaubad saad tagastada meile järgmistel viisidel:
– Tuues kauba OmaKinga esindusse Võrumaal (Kirumpää tee 8, Kirumpää).
– Endale sobivat tarneviisi kasutades ja selle eest ise tasudes.
– Meie tagastuskoodi kasutades, mis võimaldab mugavalt saata kauba sama tarneviisiga ja -ettevõttega meile tagasi. Tagastuskoodi kasutamise puhul arvestame antud tarnekulu Sinule tagastamisele kuuluvast summast maha. Tagastuskoodiga tagastamiseks loe alltoodud nelja punkti erinevate tarneviisidega tagastamise kohta.

Pea meeles, et tagastatavat kaupa ootame avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või ootame tõendit, et oled eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Tagastame Sulle tagastatava kauba kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik lepingu alusel saadud tasud (kauba maksumus ja algne tarnekulu). Kui kasutasid kauba tagastamisel meie poolt pakutavat tagastuskoodi, siis arvestame selle tarnekulu tagastatavast summast maha (teeme tasaarvelduse tarne osas) ja tagastame Sulle kauba maksumuse algse tarnekuluta.

 

Kui soovid tagastamisel kasutada meie tagastuskoodi, siis on võimalik kaup ääretult mugavalt tagastada Itella SmartPosti, Omniva või DPD pakiautomaati.

1) Kui tellisid kauba Itella SmartPost pakiautomaati (Eesti, Soome)

Itella SmartPost puhul on meil tellitud tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Sinine pakiautomaat – Jäta Smartposti silt pakile alles. Vali pakiautomaadi menüüst “Paki tagastamine” ning sisesta sama kood, millega paki kätte said. Aseta pakk kappi, sulge uks ja kinnita tagastus ekraanilt.

NB! Kindlasti on tarvis sama uksekoodi, millega kauba varasemalt kätte said.

Valge pakiautomaat – Tagastus tuleb vormistada internetis Smartposti iseteeninduskeskkonnas. Vali menüüst “Tagastus” sisesta pakikood (triipkood) ja täida vajalikud väljad.

2) Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati või Omniva kulleriga (Eesti, Läti, Leedu)

Omniva pakiautomaadi puhul on meil tasuta tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Jäta Omniva silt pakile alles! Vali pakiautomaadi ekraanilt “Tagastan paki” ning sisesta SMSiga saadud tagastuskood. Aseta pakk avatud kappi, sulge uks ja vali ekraanilt “Kinnita”.

Omniva kulleriga saadud paki saad tagastada samuti pakiautomaati. Skänneeri pakikaardi triipkood või sisesta pakikood käsitsi.

3) Kui tellisid kauba DPD pakiautomaati (Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi)

DPD puhul on meil tellitud tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Peale paki kättesaamist saadab DPD paki tagastamiseks vajaliku PIN koodi SMSi teel. Eemalda pakilt vana DPD kleeps. Sisesta pakiautomaadis SMSiga saadud PIN kood ja pakiautomaat trükib uue pakisildi, mis tuleb pakile kleepida ning siis saad paki pakiautomaati asetada.

4) Kui tellisid kauba kulleriga (kõik teised riigid)

Palun võta kauba tagastamiseks meiega ühendust e-maili teel info@omaking.ee ja leiame sobivaima lahenduse.