• Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja raha tagastatakse teie kontole, väljaarvatud tellimisel tasutud transpordikulu.
  • Tagastamisele ei kuulu postikulu, mille Ostja tasus toote tellimisel.
  • Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult kasutamata tooteid.
  • Tagastatav kaup tuleb korralikult pakendada, kirjutada juurde lühidalt tagastamise põhjus ning kas soovite toodet vahetada või raha tagastamist.
  • Vahetuskauba ja tagastatava kauba saatekulud kannab Ritico OÜ.
  • SmartPost – kauba tagastamine Smartposti pakiautomaadi kaudu on võimalik 14 päeva jooksul ostu sooritamise hetkest. Kauba tagastamiseks tuleb kaup korralikult pakendada ning peale märkida: “kauba saaja: Ritico OÜ, tel: 59059329 , kauba saatja: XXX, tel: XXX”. Pakiautomaadis tuleb valida “kauba tagastamine” ning täita automaadi juhiseid. (Kindlasti on tarvis uksekoodi, millega te kauba kätte saite.)
  • Omniva pakiautomaat ja (ELS) Kuller – Pakiautomaati saab tagastada ka postkontorist väljastatud pakke. Tagastamiseks võtke tagastatav pakk ja minge lähima Omniva pakiautomaadi juurde. Valige ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“. Sisestage ekraanile SMS-ga/e-kirjaga saadud tagastuskood (kulleriga saadud paki puhul skänneerige pakikaardi triipkood või sisestage pakikood käsitsi – selle puudumisel helistada 78 21248). Kleepige väljatrükitud aadresskaart paki pealmisele poolele (aadresskaart väljastatakse makseterminali all olevasse sahtlisse). Pange pakk avanenud kappi, sulgege uks ning kinnitage paki üleandmine vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“, soovi korral printige välja kviitung.
  • Kui paki peal on korrektne vöötkood, siis piisab peale teenuse „Paki tagastus“ valimist ka ainult vöötkoodi skaneerimisest. NB! Pakinumbrit on võimalik sisestada ka käsitsi.
  • tagastusvorm