Tagastamine

Kui tellitud kaup Sulle mingil põhjusel ei sobi, siis on Sul võimalus 14 päeva jooksul paki kättesaamise hetkest see meile tagasi saata ja/või välja vahetada. Tagastamisõigus ei kohaldu, kui kaubaks on eritellimusel valmistatud tooted (nt sussid logoga „Armas ema“, „Parim isa“ jne).

Kui oled kaupa kasutanud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on meil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks ja/või ümber vahetamiseks tuleb täita tagastusvorm ning seal ära märkida, kas soovid toote ümber vahetada teise mudeli, suuruse, värvi vastu või soovid raha tagastamist. Täidetud tagastusvorm lisa palun füüsiliselt tagastatava kauba pakki või saada see meie e-maili aadressil info@omaking.ee. Alternatiivina võid vormis nõutud info saata meile lihtsalt vabas vormis e-kirjana.

Kauba tagastamise kulud jäävad Sinu kanda, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Kauba ümber vahetamisel jäävad kauba tagastamise kulud samuti Sinu kanda ja uue kauba kohaletoimetamise kulud jäävad meie kanda.

Kaubad saad tagastada meile järgmistel viisidel:
– Tuues kauba OmaKinga esinduspoodi Tallinnas (Telliskivi 60A/3) või esindusse Võrumaal (Kirumpää tee 8, Kirumpää), hoides seeläbi kokku tagastamise kuludelt.
– Endale sobivat tarneviisi kasutades ja selle eest ise tasudes.
– Meie tagastuskoodi kasutades, mis võimaldab mugavalt saata kauba sama tarneviisiga ja -ettevõttega meile tagasi. Tagastuskoodi kasutamise puhul arvestame antud tarnekulu Sinule tagastamisele kuuluvast summast maha. Tagastuskoodiga tagastamiseks loe alltoodud nelja punkti erinevate tarneviisidega tagastamise kohta.

Pea meeles, et tagastatavat kaupa ootame avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või ootame tõendit, et oled eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Tagastame Sulle tagastatava kauba kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik lepingu alusel saadud tasud (kauba maksumus ja algne tarnekulu). Kui kasutasid kauba tagastamisel meie poolt pakutavat tagastuskoodi, siis arvestame selle tarnekulu tagastatavast summast maha (teeme tasaarvelduse tarne osas) ja tagastame Sulle kauba maksumuse algse tarnekuluta.

 

Kui soovid tagastamisel kasutada meie tagastuskoodi, siis on võimalik kaup ääretult mugavalt tagastada Itella SmartPosti, Omniva või DPD pakiautomaati.

1) Kui tellisid kauba Itella SmartPost pakiautomaati (Eesti, Soome)

Itella SmartPost puhul on meil tellitud tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Kauba tagastamiseks tuleb see korralikult pakendada ning peale märkida kauba saajana „Ritico OÜ“ ja telefoninumbriks +372 503 1476. Ära unusta märkida kauba saatjaks enda nime ja telefoninumbrit.

Pakiautomaadis tuleb valida menüüst “Kauba tagastamine” ning järgida automaadi edasisi juhiseid.

NB! Kindlasti on tarvis sama uksekoodi, millega kauba varasemalt kätte said.

2) Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati või Omniva kulleriga (Eesti, Läti, Leedu)

Omniva pakiautomaadi puhul on meil tasuta tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Kauba tagastamiseks tuleb see korralikult pakendada ja viia see samasse pakiautomaati, millest paki kätte said. Pakiautomaadis tuleb valida menüüst „Tagasta pakk“. Seejärel sisesta SMS-ga või e-kirjaga saadud tagastuskood.

Omniva kulleriga saadud paki saad tagastada samuti pakiautomaati. Skänneeri pakikaardi triipkood või sisesta pakikood käsitsi. Selle puudumisel helista meile +372 503 1476.

Kleebi väljatrükitud aadressikaart paki pealmisele poolele (aadressikaart väljastatakse makseterminali all olevasse sahtlisse). Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“. Soovi korral saad välja printida ka kviitungi.

Kui paki peal on korrektne vöötkood, siis piisab peale teenuse „Tagasta pakk“ valimist ka ainult vöötkoodi skaneerimisest. NB! Pakinumbrit on võimalik sisestada ka käsitsi.

3) Kui tellisid kauba DPD pakiautomaati või DPD kulleriga (Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi)

DPD puhul on meil tellitud tagastusteenus, mis tähendab seda, et Sina ei pea kauba tagastamise hetkel selle eest eraldi tasuma.

Tagastamiseks DPD pakiautomaati pakenda tagastatav kaup korralikult ning kleebi pakile peale kaubaga kaasas olnud DPD tagastussilt.  Seejärel leia endale lähim DPD pakiautomaat ja vali ekraanilt „Saada pakk“ ja seejärel „Saada eelvormistatud pakk“. Skaneeri pakisildi triipkood pakiautomaadis ja vali paki suurus. Pane pakk kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine.

Tagastamisel DPD pakipoodi, paki kaup korralikult ja kleebi paki peale kaubaga kaasas olnud DPD tagastussilt. Seejärel leia endale sobiv pakipood ja anna pakk pakipoe töötajale üle.

Tagastamisel DPD/Cleveroni robotist pakenda samuti kaup korralikult ning kleebi paki peale kaubaga kaasas olnud DPD tagastussilt. Seejärel skaneeri pakisildi triipkood pakirobotis ning pane pakk avanenud robotisse.

Kui soovid tagastada DPD kulleriga saadud pakki, siis tuleb kaubaga kaasas olnud DPD tagastussilt kleepida pakile ning viia see pakiautomaati ning see vastavalt pakiautomaadis antavatele juhistele tagastada.

4) Kui tellisid kauba kulleriga (kõik teised riigid)

Palun võta kauba tagastamiseks meiega ühendust e-maili teel info@omaking.ee ja leiame sobivaima lahenduse.